pühapäev, 2. detsember 2018

Bilbao!

Nagu juba aru olete saanud, jätsime me San Sebastiani selja taha ning tulime lennujaamale lähemale. Homme hommikul kell 6.50 ( eesti aja järgi 7.50) algab meie teekond koju.

Hommikul ärkasin mina kell 9.00 ülesse järjekordse baski rahvusorkestri peale. Nu ja eks ikka pidin seda filmima. Ka vihmaga mindi välja. Varsti kargas ka Piret välja ning vaatas neid hulle!
Äratus oli meil pandud kella 10ks, sest 11ks pidime välja astuma. Panime siis omad asjad kokku ja tulime. Enne veel saime Javierile kirja, et me läksime ning tänasime teda. Uskumatu, aga vastas meile ning soovis meile ka ilusat reisi. Ja, et ootab tagasi. Eks neil oligi hea, keegi elas pea 3 nädalad konstantselt sees ning hoidsin silma peal.

Meie kodu pea kolmeks nädalaks...
Merilinil oli ilgelt suur soov ikka veel Starbuckis ära käia, enne kui minema. Sain ka Marta G salongile mõttes lehvitada-oli teine sealt ju ainult ristmikust diagonaalis üle. Ilm meid San Sebastianis ei hoidnud suurt. Oli märg ja see tekitas ka libeduse.. Tänan oma kaitseinglit, kes mind elusa ja tervena koju laseb. Ma lihtsalt omast rumalusest oleks bussi alla jäänud.
Vihmane San Sebastian
Hommikusöök Starbuckis

Siin olles saime tuttavaks tüdrukuga, kes tuleb märtsis kolmeks kuus Eesti praktikale. Piret siis hommikul tegi väikese videokõne, kuna eile me kuidagi kokku ei saanud.

Enne veel kui me maa alla bussijaama läksime, silmasime toredat liumäge lastele. No mis teed, kui lund pole aga talvest tahad võtta mis võtta annab. EI, linn oli ilus, tore..

Bilbaosse jõudes tervitas meid päike ja soe ilm. Oodates hotelli transfeed pidime joped päris seljast heitma. Kui hotelli jõudsime, siis ootas meid ees imearmas tuba.. Sellest hoolimata, me tuppa passima ei jäänud ja vaatasime siinse ümbruskonna üle.

Ilus, ilus on siin.. Soe ka.. Õhtul mõõtsime 15 soojakraadi...

Olgu öeldud, et parima teeninduse saime täna just siin- Bilbaos! Ja no 1.75€ eest võib ju 12cl veini ikka juua 😆

Homme oleme meie seal üleval

Ilus päikeseloojang tervitas meid meie viimasel õhtul Hispaanias, oma sooja, ilu ning rahuololuga.. Ja siis klõps ning pimedus oligi käes...

Homme samal ajal oleme kodus.. Ei teagi, kas nutta, naerda või hakata lõdisema!