laupäev, 1. detsember 2018

Viimane päev NOVENTA GRADOSES

Viimane päev siis praktikal olla ja homme juba sõidame Bilbaosse,et minna ülehomme vara hommikul lennikile.Uskumatu kui kiiresti on see kolm nädalat läinud.Küsite,et kas tahan juba tagasi,no ei tehe veel .Ma ikka olen sooja maa inimene ,no meeldib siin.Siinne rahvas ja kliima .Imelilus loodus .
Noventa Gradoses oli täna töine päev .Mingil hetkel hakkas mulle juba tunduma nagu oleksin elav peapesumasin.Kui üks pea oli pesus siis teine juba kõrvaltoolil ootel.Õnneks olin hommikul tulles tark,et tegin kohe oma kambaga pildi ära ,muidu olekski tegematta jäänud.Kliente oli ikka väga väga palju täna.Salongis need kes pildil olid mulle kõik nõuga abiks ja ma tundsin ,et olen hoitud.Kahju oli kohe ära tulla aga eks nii on.Kingituse sain ka ...awww nii armas.Täna oli tööpäev kella 9.00-14.00 ni.


Fotol siis Marciel,mina,Veronja (tema oli ka ainuke kellega inglise keeles saime rääkida)Andrea,Eljana ja Carmen ,roosa kampsuniga tüdruku nime ei teagi ,ta ka seal praktikal ja 2 päeva seal olnud.Salongis oli veel administraator  ja veel 3 töötajat aga nendega ma väga palju kokku ei puutunud kuna nad rohkem poe poolega tegelesid aga sellegipoolest olid nad väga lahedad ja üli sõbralikud.Ei hakanud neid segama kuna oli väga töine päev kõigile.

peale salongi käisime vaaterattaga tiirutamas.Vaatamisväärsusi vaatamas ,mis veel nägematta.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar