reede, 30. november 2018

9 päev NOVENTA GRADOSES

Tänane ärkamine oli raske.Öösel prantslased möllasid ja jagelesid akna all,et magamisest suurt välja ei tulnud midagi.Hommikul jällegi mega uni,et oleks hea meelega maganud.Aga tass kohvi ja salongi .Salongis kohe oma rullharhad käru peale  ja harjad puhtaks,nad on juba harjund,et mina seda iga hommikul teen.Siis Marcielile kärusse temale vajaminevad harjad valmis ja ülejäänud sahtlisse.Päev läks kiiresti ,kuna täna oli rahvast palju.Ühel proual värviti juuksed blondi värvaiga ,oeee kui imeline see värv jäi,ütelsin ka prouale,et nii ilus .Proua oli nii õnnelik,et ma märkasin,tuli välja ,et ta on inglise keele õpetaja.
Muidu läks päev ikka jälle päid pestes,klimasoone vedades,värvitopse pestes ja juuksuritel fooliumeid aidates pähe panna kui nad värvivad.Vahepeal kiire lõuna ja tööle tagasi.
Kui tagasi jõudsin olid mu praktikapaberid ka täidetud sain need ka kätte. Edasi läks päev ikka vanas vaimus töötähe all.Mõtlesin,et täna midagi uut ei tulegi aga siis tuli Marciel ja tahtis,et ma fooliumit rulliksin vaatasin Andreale otsa,et mis mõttes rulliksin aga ta ka ei saanud aru.Siis Marciel näitas meile mõlemile kuidas üks fooliumi ots rullitakse rulli, et jääb kõrgem ja sealt jooksevad juuksed siis üle ,edasi näitas ta väga erilist salgutamise tehnikat ehk teisiti öelda balajage tehnikat siis.No nad ikka suudavad üllatada.Väga äge oli.Mina siis rullisin neid fooliumeid ja Andrea pani neid pähe selle tehnika järgi mida Marciel näitas.Jälle sain midagi uut oma teadmiste pagasisse õpitud.
No ja oligi kell 19.00,et saada kokku Meriliniga ja minna linna.Vihma küll kergelt tibab aga sooja ikkagi 12 kraadi .Homme viimane salongi päev. Hasta manjana.

 Pitsarestoranis LA MINA
 Kirik imelises valguses

See punastes tuledes on linnavalitsus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar